Toimituskäytäntö
Toimituskulut verkkokaupastamme tilatuille tuotteille sisältävät pakkaus-, materiaali- ja lähetyskustannukset. Näet tarkat toimituskulut kun aloitat maksuprosessin ostoa tehdessäsi. Paketit kuljetaan pääasiassa Suomen Postin toimesta.
Maantieteellinen sijainti |
Toimituskulut |
Kotimaa
|
Postipaketti 6.90 € (Nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä) Nouto Jyväskylästä osoitteesta Paperimestarintie 8 B on ilman toimituskuluja. Yli 90,00 € tilaus toimitetaan ilman toimituskuluja. |
Muu maailma |
Kiinteä toimituskulu €14,90 |
Mitä jos tuotteeni on vahingoittunut tai puutteellinen?
Olemme erittäin pahoillamme, mikäli tuotteesi on vahingoittunut tai puutteellinen. Voit tehdä reklamaation tuotteesta asiakaspalveluumme sähköpostitse. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät sivulta “Ota yhteyttä”.
Voinko palauttaa käytetyn tuotteen?
Varaamme oikeuden kieltäytyä palautuksesta vahingoittuneen tuotteen tai hygieniasyiden takia.
Jos kieltäydymme palautuksesta näistä syistä, tuote palautetaan sinulle varastoltamme, eikä rahoja palauteta. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
Tuotteita joita on kokeiltu sen arvioimiseksi, sopivatko ne, ei katsota käytetyiksi.
Sain tuotteen, jota en tilannut
Pahoittelemme, mikäli lähetimme sinulle jotakin, mitä et ole tilannut.
Palautathan ystävällisesti väärän tuotteen meille, ja merkitset palautuslomakkeeseen, ettet tilannut kyseistä tuotetta. Tässä tapauksessa sinun EI tarvitse maksaa palautuksen kustannuksia, vaan me hyvitämme ne sinulle.
Toimitettiinko sinulle väärä tuote sellaisen sijaan, jonka olet tilannut? Tilaa ystävällisesti se tuote, jonka alunperin halusit. Jos olet jo maksanut tilauksesi, maksusi hyvitetään mahdollisimman pian, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.
Pahoittelemme tästä sinulle aiheutuvaa vaivaa.